2012.06.07., 12:52
Szereted a fantasy stílusú szerepjátékokat, MMO-kat, de a szüleid szerint több idõt kéne odakint töltened a nyári melegben? Gyere el köveskáli táborunkba, és bújj két hétre a kedvenc karaktered bõrébe. Sok szép egyedi gear, remek PVP és PVE rendszer, hatalmas bejárható területek, izgalmas questek, craft és AH, és mint minden rendes MMO-ban: a játék nálunk sosem ér véget!
Komolyra fordítva a szót, rendes leírás a táborról:
Két hetes, a Gyûrûk Ura mondavilágára épülõ szerepjáték tábor, saját harcrendszerrel. Augusztus elsõ két hetében a káli medence az Alsó-Birodalommá változik, ahol Sindeon királyságának lovagjai, varázslói és nemesei küzdenek egymással, vagy félelmetes mágikus ellenfelekkel. Egyedi készítésû, gyönyörûen kidolgozott (fa)kardokat és páncélokat, illetve jelmezeket a szervezõk biztosítják. Epikus, sok éven átívelõ történetek, ahol azzá válhatsz amivé szeretnél! Két hét folyamatos játék, mely során keresztül-kasul bebarangolhatod és elfoglalhatod a Birodalom legszebb területeit, a Kõtengertõl a Fekete-Hegyen át az Unikorn-csúcsig. Csak rajtad múlik hogy mivé válsz, Te leszel a Birodalom uralkodója, hõsies lovag vagy varázsló.
Részletek:
Érdeklõdni lehet: [url="http://www.sindeon.hu/"]www.sindeon.hu[/url] weboldalon, vagy Baracsi Gábornál (06-30-655-4933, [email="tabor@sindeon.hu"]tabor@sindeon.hu[/email])
Programok szervezésére facebook oldalunkat használjuk, itt mindig megtalálhatóak az aktualitások:[url="http://www.facebook.com/sindeontabor"]www.facebook.com/sindeontabor[/url]
Idõtartama: minden évben augusztus elsõ két hete, pontos dátumokért lásd a honlapunkat. Idén 2012. augusztus 5-18-ig.
Odautazás módja: egyénileg, vagy a seniorokkal közösen, Pestrõl induló vonattal
Tábordíj: 54.000 Ft két hét teljes ellátással, szállással.
Étkezés: napi háromszor a tábor területén biztosított.
Szállás: 6-8 ágyas (nem koedukált) szobákban, egy gyönyörû nádtetõs köveskáli vendégházban.
Szabályok:
Az országláson belépsz Sindeon kapuján, felveszed új neved, megkapod az életgyûrûd és az lehetsz aki mindig is szerettél volna lenni. Elfelejthetsz minden mást: az, hogy mit érsz el, mivé válsz, innentõl Rajtad múlik.
Nem attól leszel gazdag nemes, hogy mennyi pénzed van otthon. Sindeonban csak a káli aranyat ismerjük, ami nem váltható át semmilyen más valutára.
Fizikai erõddel sem mész sokra: harci képességedet, testõreid hadát gyûrûk jelképezik.
Fegyvereket se hozz: Sindeon mágikus birodalmában csak a gyûrûvel felszerelt fegyverek támadóképesek.
Az sem számít, hogy felnõtt vagy vagy gyerek: Sindeonban mindenki csak egy polgár, legyen az táborvezetõ, senior vagy táborozó.
Hogyan érhetsz el mégis bármit? Alakítsd szerepedet meggyõzõen. Az elsõ lépés, hogy Sindeon uralkodója elé járulsz. Bemutatkozol, és elmondod miért jöttél – vagy legalábbis azt, hogy miért bízzanak meg benned annyira hogy megengedjék letelepedésed. Megismered az uralkodó által hozott törvényeket, Sindeon többi polgárát, a területeket, a nemesi házakat. Szövetségeseket, csatlósokat toborzol hogy elérd a célod, meggyõzéssel, rászedéssel, fegyverrel.
Harcrendszer
(Rövidített leírás, részletesen lásd a honlapunkon. Nehéznek tûnik? Az általunk rendszeresen szervezett játékokon, lovagi tornákon gyorsan elsajátíthatod Te is, általában egy óra alatt mindenki megtanulja).
A nyakadban lógó gyûrû(k) az életgyûrû(k). Egy életgyûrû azt jelképezi, hogy élsz. A további gyûrûk testõreidet jelképezik, kik életüket adják azért, hogy megvédjenek, a királynak kettõ, nemesuraknak egy-egy testõrgyûrûjük van. Az életgyûrûk elvesztése a karaktered halálát jelenti.
A csuklódon is van gyûrû: ez a harci gyûrû, azt jelképezi, hogy képes vagy harcolni. További harci gyûrûk a harcban való jártasságodat mutatják, lovaggá ütött harcosoknak már két harci gyûrûje van. A harci gyûrû elvesztésével élsz, de harcképtelen vagy, túszul ejtettek, vagy leütöttek. Ilyenkor azt kell cselekedned, amit legyõzõd mondd, különben egy kardsuhintással véget vethet életednek.
A fegyvergyûrûk nem hozzád, hanem fegyveredhez kötõdnek. Bárki, aki éppen magánál tart egy fegyvert, a harcban felhasználhatja az azon lévõ fegyvergyûrûket. A fegyverek erõsségétõl függõen lehetnek egy, kettõ vagy nagyon ritka esetben három gyûrûsek. A rajtad lévõ páncél védelmet biztosít, a páncélgyûrû életgyûrûdet védelmezi. Egy teljes vértezet három gyûrûnyi védelmet ad.
Ha meg akarsz támadni valakit, megérinted, és közben azt mondod: Taccs. Ezzel elkezdõdik a csata. Az egymással harcoló felek hátuk mögé teszik kezüket, és felhúzzák gyûrûiket bal kezük középsõ három ujjára. A támadó fél célja, hogy eltalálja, a védekezõ hova húzta gyûrûit. Ha sikerült eltalálnia, az találatnak számít, ilyenkor a támadógyûrûk számát kell összevetni az eltalált ellenfél ujján lévõ harci gyûrûk számával. Ha nem találta el, a védõ következik: visszatámad a támadójára. Ezt hívjuk egy harci körnek.
Ha elvesztetted életgyûrûidet (csatában, mérgezés által, vagy ténylegesen elvesztetted), az karaktered életének végét jelenti. Következõ napfelkeltéig kimaradsz a játékból. Megírod életed történetét, majd elfelejted azt: hiszen karaktered többé nem létezik, Te nem emlékezhetsz semmire amire õ emlékezett (titkokat, hogy ki ölt meg, stb). Amíg halott vagy, nem beszélhetsz senkivel, nem árulhatsz el nekik semmit arról amit tudsz. Pihenés közben (amíg a seniorok ágyba-reggelivel kényeztetnek) kitalálod az új szerepet amit el akarsz játszani. Másnap reggel országláson már új karakterként érkezel.
Birodalom és gazdaság
Sindeon egyetlen elismert fizetõeszköze a káli arany. Mint más birodalmakban is, nálunk is elsõsorban munkával, másodsorban egyéb sötét praktikákkal szerezhetõ. Sindeon királyságában az uralkodó feladata a rend fenntartása, így kincstárából fizeti a királyságot kiszolgáló polgárokat.
A királyi megbízáson felül biztosan jól kereshetsz, ha valamilyen szakmával rendelkezel, vagy kitanulod azt. Egy birodalomban mindig szükség van jól képzett fegyver és páncélkovácsra, vajákosokra, de napszámosokra is. Szolgálataidat kínálhatod pénzért bárkinek, vagy védelmükért és támogatásukért cserébe akár egyetlen nemesi háznak is.
A király területe Sindeon, és õ uralkodik az egész birodalom felett. Az Õrzõk segítségével rendet tart a négy égtáj felé vezetõ utakon, ellátja a királyi udvart. Azonban a birodalmi területek zászlósurakhoz tartoznak, az õ feladatuk ott rendet tartani, és a területek hasznát is õk hajtják. Sindeonban a királyi ház mellett három nemesi ház küzd folytonosan a hatalomért, egymás területeiért és javaiért, azonban a Birodalmat fenyegetõ külsõ veszélyek idején felfüggesztik az ellenségeskedést, és összefognak. Az egyes házak másféle népeket vonzanak, de mindenki megtalálhatja a hozzá leginkább illõ társaságot: a lovagi erényeket szigorúan betartó Fõnix (Anarvil) ház, a folytonosan hatalomra és tudásra törekvõ Unikornis (Norvenil) ház, illetve a kereskedõket (és egyes pletykák szerint az orvgyilkosokat) tömörítõ Farkas (Draug) ház.
Várunk mindenkit sok szeretettel!
Komolyra fordítva a szót, rendes leírás a táborról:
Két hetes, a Gyûrûk Ura mondavilágára épülõ szerepjáték tábor, saját harcrendszerrel. Augusztus elsõ két hetében a káli medence az Alsó-Birodalommá változik, ahol Sindeon királyságának lovagjai, varázslói és nemesei küzdenek egymással, vagy félelmetes mágikus ellenfelekkel. Egyedi készítésû, gyönyörûen kidolgozott (fa)kardokat és páncélokat, illetve jelmezeket a szervezõk biztosítják. Epikus, sok éven átívelõ történetek, ahol azzá válhatsz amivé szeretnél! Két hét folyamatos játék, mely során keresztül-kasul bebarangolhatod és elfoglalhatod a Birodalom legszebb területeit, a Kõtengertõl a Fekete-Hegyen át az Unikorn-csúcsig. Csak rajtad múlik hogy mivé válsz, Te leszel a Birodalom uralkodója, hõsies lovag vagy varázsló.
Részletek:
Érdeklõdni lehet: [url="http://www.sindeon.hu/"]www.sindeon.hu[/url] weboldalon, vagy Baracsi Gábornál (06-30-655-4933, [email="tabor@sindeon.hu"]tabor@sindeon.hu[/email])
Programok szervezésére facebook oldalunkat használjuk, itt mindig megtalálhatóak az aktualitások:[url="http://www.facebook.com/sindeontabor"]www.facebook.com/sindeontabor[/url]
Idõtartama: minden évben augusztus elsõ két hete, pontos dátumokért lásd a honlapunkat. Idén 2012. augusztus 5-18-ig.
Odautazás módja: egyénileg, vagy a seniorokkal közösen, Pestrõl induló vonattal
Tábordíj: 54.000 Ft két hét teljes ellátással, szállással.
Étkezés: napi háromszor a tábor területén biztosított.
Szállás: 6-8 ágyas (nem koedukált) szobákban, egy gyönyörû nádtetõs köveskáli vendégházban.
Szabályok:
Az országláson belépsz Sindeon kapuján, felveszed új neved, megkapod az életgyûrûd és az lehetsz aki mindig is szerettél volna lenni. Elfelejthetsz minden mást: az, hogy mit érsz el, mivé válsz, innentõl Rajtad múlik.
Nem attól leszel gazdag nemes, hogy mennyi pénzed van otthon. Sindeonban csak a káli aranyat ismerjük, ami nem váltható át semmilyen más valutára.
Fizikai erõddel sem mész sokra: harci képességedet, testõreid hadát gyûrûk jelképezik.
Fegyvereket se hozz: Sindeon mágikus birodalmában csak a gyûrûvel felszerelt fegyverek támadóképesek.
Az sem számít, hogy felnõtt vagy vagy gyerek: Sindeonban mindenki csak egy polgár, legyen az táborvezetõ, senior vagy táborozó.
Hogyan érhetsz el mégis bármit? Alakítsd szerepedet meggyõzõen. Az elsõ lépés, hogy Sindeon uralkodója elé járulsz. Bemutatkozol, és elmondod miért jöttél – vagy legalábbis azt, hogy miért bízzanak meg benned annyira hogy megengedjék letelepedésed. Megismered az uralkodó által hozott törvényeket, Sindeon többi polgárát, a területeket, a nemesi házakat. Szövetségeseket, csatlósokat toborzol hogy elérd a célod, meggyõzéssel, rászedéssel, fegyverrel.
Harcrendszer
(Rövidített leírás, részletesen lásd a honlapunkon. Nehéznek tûnik? Az általunk rendszeresen szervezett játékokon, lovagi tornákon gyorsan elsajátíthatod Te is, általában egy óra alatt mindenki megtanulja).
A nyakadban lógó gyûrû(k) az életgyûrû(k). Egy életgyûrû azt jelképezi, hogy élsz. A további gyûrûk testõreidet jelképezik, kik életüket adják azért, hogy megvédjenek, a királynak kettõ, nemesuraknak egy-egy testõrgyûrûjük van. Az életgyûrûk elvesztése a karaktered halálát jelenti.
A csuklódon is van gyûrû: ez a harci gyûrû, azt jelképezi, hogy képes vagy harcolni. További harci gyûrûk a harcban való jártasságodat mutatják, lovaggá ütött harcosoknak már két harci gyûrûje van. A harci gyûrû elvesztésével élsz, de harcképtelen vagy, túszul ejtettek, vagy leütöttek. Ilyenkor azt kell cselekedned, amit legyõzõd mondd, különben egy kardsuhintással véget vethet életednek.
A fegyvergyûrûk nem hozzád, hanem fegyveredhez kötõdnek. Bárki, aki éppen magánál tart egy fegyvert, a harcban felhasználhatja az azon lévõ fegyvergyûrûket. A fegyverek erõsségétõl függõen lehetnek egy, kettõ vagy nagyon ritka esetben három gyûrûsek. A rajtad lévõ páncél védelmet biztosít, a páncélgyûrû életgyûrûdet védelmezi. Egy teljes vértezet három gyûrûnyi védelmet ad.
Ha meg akarsz támadni valakit, megérinted, és közben azt mondod: Taccs. Ezzel elkezdõdik a csata. Az egymással harcoló felek hátuk mögé teszik kezüket, és felhúzzák gyûrûiket bal kezük középsõ három ujjára. A támadó fél célja, hogy eltalálja, a védekezõ hova húzta gyûrûit. Ha sikerült eltalálnia, az találatnak számít, ilyenkor a támadógyûrûk számát kell összevetni az eltalált ellenfél ujján lévõ harci gyûrûk számával. Ha nem találta el, a védõ következik: visszatámad a támadójára. Ezt hívjuk egy harci körnek.
Ha elvesztetted életgyûrûidet (csatában, mérgezés által, vagy ténylegesen elvesztetted), az karaktered életének végét jelenti. Következõ napfelkeltéig kimaradsz a játékból. Megírod életed történetét, majd elfelejted azt: hiszen karaktered többé nem létezik, Te nem emlékezhetsz semmire amire õ emlékezett (titkokat, hogy ki ölt meg, stb). Amíg halott vagy, nem beszélhetsz senkivel, nem árulhatsz el nekik semmit arról amit tudsz. Pihenés közben (amíg a seniorok ágyba-reggelivel kényeztetnek) kitalálod az új szerepet amit el akarsz játszani. Másnap reggel országláson már új karakterként érkezel.
Birodalom és gazdaság
Sindeon egyetlen elismert fizetõeszköze a káli arany. Mint más birodalmakban is, nálunk is elsõsorban munkával, másodsorban egyéb sötét praktikákkal szerezhetõ. Sindeon királyságában az uralkodó feladata a rend fenntartása, így kincstárából fizeti a királyságot kiszolgáló polgárokat.
A királyi megbízáson felül biztosan jól kereshetsz, ha valamilyen szakmával rendelkezel, vagy kitanulod azt. Egy birodalomban mindig szükség van jól képzett fegyver és páncélkovácsra, vajákosokra, de napszámosokra is. Szolgálataidat kínálhatod pénzért bárkinek, vagy védelmükért és támogatásukért cserébe akár egyetlen nemesi háznak is.
A király területe Sindeon, és õ uralkodik az egész birodalom felett. Az Õrzõk segítségével rendet tart a négy égtáj felé vezetõ utakon, ellátja a királyi udvart. Azonban a birodalmi területek zászlósurakhoz tartoznak, az õ feladatuk ott rendet tartani, és a területek hasznát is õk hajtják. Sindeonban a királyi ház mellett három nemesi ház küzd folytonosan a hatalomért, egymás területeiért és javaiért, azonban a Birodalmat fenyegetõ külsõ veszélyek idején felfüggesztik az ellenségeskedést, és összefognak. Az egyes házak másféle népeket vonzanak, de mindenki megtalálhatja a hozzá leginkább illõ társaságot: a lovagi erényeket szigorúan betartó Fõnix (Anarvil) ház, a folytonosan hatalomra és tudásra törekvõ Unikornis (Norvenil) ház, illetve a kereskedõket (és egyes pletykák szerint az orvgyilkosokat) tömörítõ Farkas (Draug) ház.
Várunk mindenkit sok szeretettel!